book haul

Sajamski ulov // book haul //

2017-10-29 011762210488..jpg

Sajam 2017. se zvanično završio juče, a, ako je neko čitao poslednju objavu bloga, zna da sam u njoj pisala o svim onim naslovima koje sam tamo želela da uzmem. Naravno, kao i svaki put, svega je jedna knjiga sa tog spiska zaista i kupljena, a sve ostale su bile u pravo vreme na pravom mestu.

Pošto sam na sajam išla sa mamom, rešila sam da u ovu objavu uključim i sve knjige koje je ona kupila (pošto ipak ulaze u zajedničku kolekciju).

Počnimo od moje gomile:

vsco59f6f139330be

Prve dve knjige koje su se našle u mojoj torbi bile su Knjiga mrtvih dana i Silazak u mrak Markusa Sedžvika. Za ova dva romana sam još pre nekoliko godina čula velike pohvale, ali se iz nekog razloga nikad nisu ozbiljnije našli na mom radaru.
Više o ovim knjigama pročitajte ovde.

Memoari jedne gejše Artura Goldena su u Vulkanovom izdanju već godinama rasprodati i nisam se nadala da ću ovu knjigu uopšte zateći na bilo kom štandu. Međutim, ispostavilo se da se roman vrlo povoljno mogao naći na štandu hrvatskih izdavača, u divnom mekom povezu, tako da nikako nisam mogla da odolim.
Više o knjizi pročitajte ovde.

Fanovi Endija Vira, autora Marsovca, su se verovatno izuzetno obradovali kada su na štandovima Evro Booka zatekli njegov novi roman – Artemidu. Verujem da će čak i oni koje Marsovac nije već prethodno kupio biti zaintrigirani sci fi trilerom smeštenim na Mesecu.
Više o knjizi pročitajte ovde.

Moji omiljeni štandovi na sajmu su uvek oni sa polovnim knjigama, a tamo sam i ovaj put uspela da nađem svašta nešto čemu se nisam nadala.

Prvi roman koji mi je tamo privukao pažnju bio je naveliko hvaljen roman En Pačet – Bel kanto. Relativno skoro mi je palo na pamet kako bih mogla da je kupim na engleskom u nekom trenutku, pošto je Lagunino izdanje već više od deset godina rasprodato, ali ispostavilo se da sam je uzela za malu cenu i u odličnom stanju.
Više o knjizi pročitajte ovde.

I, konačno, ona knjiga koja je zaista bila planirana ove godine našla se upravo na jednom od štandova sa polovnim tomovima – Zlica Gregorija Megvajera. Kao što sam u prethodnoj objavi i rekla, origin story Zle Veštice Zapada je nešto što mi je delovalo zanimljivo na prvi pogled i što sam već duže vreme želela da pročitam, a za šta u konačno i imati priliku.
Više o ovoj knjizi pročitajte ovde.

Jedina fakultetska lektira koju sam nabavila, i koju ću samo usputno pomenuti, jeste kolekcija Sofoklovih dela u engleskom prevodu na koju sam naišla po užasno povoljnoj ceni u hali sa stranim izdanjima.

To bi bilo sve od mojih knjiga, ali zato evo časkom i mamine gomile:

vsco59f6f1312e7ef

Petrijin venac – Dragoslav Mihailović (jedino ove nema na slici zato što se vratila kući sa mamom)

Janičar – Saša Edi Đorđević

Opet sam te sanjao – Ljiljana Šarac

Vodič kroz ljubavnu istoriju Beograda – Nenad Novak Stefanović

Šta ste vi kupili na sajmu? Pišite u komentarima.

Kako biste redovno bili u toku sa svim objavama bloga, lajkujte fejzbuk stranicu.

4 thoughts on “Sajamski ulov // book haul //

Leave a Reply

