liste

Top 5 – moji omiljeni citati

27.jpg

Pre nego što počnem, htela bih da se izvinim za manjak objava u poslednje vreme, ali očekujte da će se za nedelju-dve sve vratiti u normalu. U međuvremnu, evo jednog brzog i kratkog posta da vas podsetim da sam i dalje tu.

Jedna od stvari koje najviše volim jeste kada u toku čitanja naiđem baš na tu jednu rečenicu koja će sa mnom ostati dosta dugo i koja automatski ima ogromno značenje za mene. Verujem da je ovako nešto jako subjektivno, ali evo pet mojih najdražih citata:

 

Sećamo se samo onoga što se nikada nije dogodilo.

-Karlos Ruiz Safon, Marina

 

Nada je ono pernato biće.
// Hope is the thing with feathers //
-Emili Dikinson

 

Kad sami sebi nedostajemo, nedostaje nam sve. 

-Gete, Jadi mladog Vertera

 

Usamljenost je ljudsko stanje.
-Dženet Fič, Beli Oleander

 

Pakao je odsustvo ljudi za kojima žudimo.

-Emili Sent Džon Mendel, Stanica jedanaest

 

Koji su vaši omiljeni citati?

Kako biste redovno bili u toku sa svim objavama bloga, lajkujte fejzbuk stranicu.

5 thoughts on “Top 5 – moji omiljeni citati

      1. Imaj na umu da ja ne čitam normalne knjige 😉
        Ta žena je građena kao prastakleni hangar za čamce. Žerom i ja smo imali više praznih bočica nego njih dve; da nije bilo onog praha, to što je popila ne bi joj napilo ni trepavice.
        Skot Linč
        Ali ovim prstima mogu živu mačku da smotam u običan špil od pedeset karata i izvučem je napolje kad god mi padne na pamet. Ostali igrači će se možda požaliti na buku, ali izvor sigurno neće primetiti.
        Skot Linč
        “Mislio sam da je prozor od auta otvoren, ali sam shvatio da nije kada sam gurnuo glavu kroz njega.”
        ova osobica je ipak htela da ostane anonimna ;D
        Stajao je na sred sobe lep kao avet doba koje se nikad neće vratiti. Bio je toliko sam, da je morao biti jedini, i poslednji, i da mu se moralo verovati kako će povodom toga nešto značajno preduzeti.
        Pekić
        Opisao je giljotinu kao horizontalnu ravan s vertikalnim produžetkom, s koga se na čoveka spušta trouglasti dodatak da mu pravougaoni deo tela odvoji od loptastog.
        Pekić
        Eto 😉 :*

        Liked by 1 person

      2. Hahahaha 😀
        Za sada postoje tri knjige o Loku Lamori, prva je Laži Loka Lamore, pisac Skot Linč. Ja sam oduševljena ovim serijalom a još ga nisam ni završila 😀
        A Pekić… pa, hmm… Najmanja knjiga koju je napisao, Novi Jerusalim. Ostale strpljivo čekaju.
        Nadam se da će se i tebi jednako dopasti 😀

        Like

Leave a Reply

